Utrzymanie wysokiego potencjału przedsiębiorstwa wymaga posiadania wysoko wykwalifikowanego personelu. Posiadane natomiast przez pracowników umiejętności wymagają ciągłego rozwoju, by sprostać nowym wyzwaniom.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, oferujemy realizację szkoleń i warsztatów tematycznych, z wybranych zagadnień prawnych i organizacyjnych, kierowanych do przedsiębiorców, kadry zarządzającej oraz zorganizowanych grup pracowników.
Szkolenia oferowane przez naszą kancelarię realizowane są wyłącznie przez prawników posiadających szeroka wiedzę teoretyczna oraz bogate doświadczenie praktyczne.
Kancelaria Doradców Biznesowych i Prawnych KDBiP sp. z o.o. oferuje realizację szkoleń i warsztatów zgodnie z wybranym zakresem tematycznych, w uzgodnionym z zamawiającym terminie i miejscu.
Kancelaria Doradców Biznesowych i Prawnych KDBiP sp. z o.o. na pierwszym miejscu stawia potrzeby swoich klientów.
Szkolenia i warsztaty przez nas organizowane maja na celu wyczerpanie wybranego zakresu merytorycznego w sposób umożliwiający wyniesienie przez uczestników maksymalnych korzyści.
Realizując szkolenia stawiamy na wiedzę praktyczną, o wysokim prawdopodobieństwie praktycznego zastosowania, co w wydatny sposób poprawia przyswajanie materiału przez uczestników spotkań.
Dostosowanie rozkładu zajęć, miejsca oraz czasu ich realizacji do zdefiniowanych potrzeb i możliwości klienta umożliwia przeprowadzenie szkoleń bez uszczerbku dla jego przedsiębiorstwa.
Szkolenia oferowane przez naszą Kancelarię Doradców Biznesowych i Prawnych KDBiP sp. z o.o. nie zawierają żadnych ograniczeń co do profesji, wykształcenia czy aktualnie wykonywanego zawodu. Udział w nich mogą wziąć wszyscy zainteresowani poruszaną tematyką.
Każdy ma swój własny tok nauki, dzięki któremu najlepiej przyswaja przekazywaną mu wiedzę. Dla niektórych osób jedyną, skuteczną metodą zdobywania nowych umiejętności są zajęcia indywidualne z prowadzącym szkoleniowcem. Mając powyższe na uwadze, zgodnie z wolą zamawiającego możemy zaoferować realizacje szkoleń grupowych, jak i indywidualnych.
Miejsce i czas realizacji szkoleń jest również kwestią indywidualnie ustalaną. Szkolenia mogą odbywać się w dni pracujące, jak również i w weekendy. Miejscem szkolenia może być przedsiębiorstwo zleceniodawcy lub wskazany obiekt neutralny.
Współpraca podmiotów gospodarczych, zajmujących się pokrewnymi dziedzinami jest jednym z czynników, decydujących o sukcesie rynkowym.
Grupa podmiotów działających komplementarnie umożliwia opracowanie oraz zaproponowanie klientowi kompleksowej oferty usług, trafiającej bezpośrednio w jego potrzeby.
Jesteśmy w pełni świadomi korzyści płynących ze współpracy, w związku z czym jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy, mającej na celu stworzenie kompleksowej oferty kierowanej do szerokiego grona klientów.
Celem ustalenia warunków współpracy zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub elektronicznego.
Prawo jest dziedziną wysoce skomplikowaną i rozległą. Jednakże niekiedy znajomość odpowiedniego wycinka prawodawstwa jest niezbędne do właściwego wykonywania swoich działań.
Szkolenia z wybranych, dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstwa zlecającego zagadnień prawnych podnoszą kwalifikacje pracowników oraz bezpośrednio wpływają na ich wydajność.
Odpowiednio przeszkoleni pracownicy, poinstruowani o procedurach, uczuleni na standardowe i bardziej wyrafinowane błędy będą w stanie wzmocnić strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, pracować na jego rozwój gospodarczy oraz kreować pozytywny jego wizerunek.
Umiejętność analizowania umów, pism i porozumień oraz wykrywanie w nich błędów czy umyślnie umieszczonych zapisów niekorzystnych dla przedsiębiorstwa, podnosi poziom jego bezpieczeństwa gospodarczego oraz kreuje wizerunek podmiotu świadomego i kompetentnego.
Uczestnictwo w szkoleniach to także wspaniała metoda nagradzania najbardziej aktywnych i lojalnych pracowników, dążących do podnoszenia swoich kwalifikacji w celu zwiększenia jakości i wydajności swojej pracy, przekładającej się na sukces gospodarczy przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo jest strukturą dynamiczną, ulegającą ciągłym przemianom. Musi dostosowywać się do bieżących warunków gospodarczych, społecznych i prawnych. Zmianom ulega nie tylko zewnętrzna otoczka, ale przede wszystkim struktury wewnętrzne. Pojawiają się nowe rozwiązania organizacyjne, reorganizacje, likwidacje i szereg innych.
Zmiany ingerujące w dotychczasowy status quo, budzą niekiedy obawy, strach oraz opór personelu, który nie zawsze rozumie podstawy i cele podjętych przez kierownictwo decyzji.
Niekiedy samo prawo stawia wymóg poinformowania lub poinstruowania załogi o motywach i celach podjętych działań, koniecznych środkach oraz konsekwencjach.
Zdarzają się przypadki, gdy z takich lub innych względów personel nie chce słuchać kierownictwa lub nie rozumie jego motywów i celów.
W takich okolicznościach, szkolenie, instruktaż czy spotkanie informacyjne organizowane przez specjalistyczny podmiot zewnętrzny może być jedynym rozwiązaniem.
Instruktaże tematyczne, to jeden z istotnych elementów wdrażania wszelkich systemów kontroli wydajności, kontroli pracy czy działań analizy wewnętrznej, jak również i programów restrukturyzacyjnych oraz redukcyjnych.
Każdy przedsiębiorca wie, że podstawą każdego przedsięwzięcia biznesowego jest odpowiedni personel. Zatrudnienie dobrych i lojalnych pracowników jest równie trudne, jak wskazanie tych ewidentnie złych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi uważa, że dysponuje najlepszymi z możliwych metodami, zdolnymi wyselekcjonować tych "najlepszych z najlepszych". Niestety, praktyka wskazuje, że odpowiednio poinstruowany oraz choć trochę wyedukowany w tej materii kandydat jest w stanie stosunkowo łatwo wywieść w pole stosowane "psychozabawy".
Pytanie więc brzmi: jak zminimalizować ryzyko błędu, gdy nawet "magiczne" metody zawodzą? Odpowiedzią jest bogaty dorobek kryminalistyki w służbie bezpieczeństwa biznesu.
Szkolenie "Bezpieczeństwo rekrutacji" ma na celu poszerzyć wiedzę każdego rekrutującego o praktyczne techniki postępowania z kandydatami, by móc ocenić czy mamy do czynienia z "tym jedynym / ą", czy przyszłym problemem kadrowym.
Zatrudnienie kandydata na pracownika, rokującego jak najlepsze nadzieje na jego rzetelność, uczciwość i lojalność to dopiero początek. poprzez nieumiejętne postępowanie z pracownikami możemy w krótkim czasie doprowadzić do nieustannych rotacji, co w prosty sposób obniży skuteczność naszego przedsiębiorstwa.
By wyselekcjonować i zatrzymać najlepszych i najbardziej oddanych pracowników, niezbędne będzie wdrożenie systemu kreacji lojalności wobec przedsiębiorstwa.
Lojalność pracownicza, to świadectwo zaufania pracowników do swoich przełożonych oraz wizji i celów przedsiębiorstwa. Powstaje wraz z poczuciem wspólnoty interesów i współzależności między pracownikami i kierownictwem. Pracownik lojalny jest skłonny do większego wysiłku na rzecz firmy, a jej sukces traktuje jako sukces osobisty.
Brzmi jak bajka lub dobry żart? Nic bardziej mylnego, to na prawdę da się osiągnąć. Jak to zrobić?
Lojalność pracownicza, jak każde wyuczone lub wymuszone zachowanie nie trwa wiecznie. W czasie zatrudnienia, w wyniku błędów i zaniedbań przełożonych pracownik może utracić swój początkowy entuzjazm i lojalność, przez co zacznie poszukiwać metod na odegranie się na krzywdzicielu i wyzyskiwaczu.
Lojalność nie pielęgnowana zanika, powodując w najlepszym przypadku odejście rozczarowanego pracownika z zakładu pracy. W znacznie gorszym przypadku, pracownik przeistacza się w szkodnika szukającego okazji, jak zarobić kosztem przedsiębiorstwa.
Rozwiązania proponowane przez ZZL cechują się wysoką nieskutecznością. Działy kadrowe nie radzą sobie z organizacją odpowiednich badań, analiz czy w skrajnych przypadkach - dochodzeń.
Stosowanie metod ogólnie zwanych "środkami kontroli pracy", bez odpowiedniej wiedzy dotyczącej obowiązującego prawa kończy się dla większości pracodawców pozwami o mobbing, naruszenie dóbr osobistych lub nawet molestowanie. Nic tak nie rujnuje wizerunku przedsiębiorstwa, jak zapłakani pracownicy przed kamerą jednego z bardziej popularnych magazynów o sensacyjnych wydarzeniach.
Jak uniknąć błędów? Jak z ofiary nie stać się napastnikiem? Jak wykryć nielegalne czyny wymierzone w przedsiębiorstwo oraz zebrać dopuszczane przez prawo dowody?
Środki kontroli pracy nie zaczynają się i nie kończą na kamerze w gniazdku czy mikrofonie w lampce. Skuteczne systemy składają sie z środków technicznych oraz operacyjnych, wzajemnie sie uzupełniających oraz wspomagających.
Informacja prawdziwą jest informacja potwierdzona przez kilka, niezależnych źródeł. tylko na podstawie rzetelnych i wiarygodnych informacji można podjąć skuteczne działania prowadzące do szybkiego i definitywnego zażegnania kryzysu.
Tworzenie i zarządzanie zintegrowanym systemem kontroli pracy (kontroli lojalności), wymaga odpowiedniej wiedzy oraz zdolności pozyskiwania i analizowania informacji, oraz zamienienia ich na środki dowodowe, potrzebne w ewentualnym postępowaniu sądowym.
Specjalnie dla Państwa firmy opracowane zostało kompleksowe szkolenie oparte na bogatym dorobku psychologii, kryminalistyki oraz prawa pracy. Rozbudowane departamenty kontroli wewnętrznej zostaw wielkim korporacjom. Obroń sam swoją firmę.
W dowolnym momencie mogą Państwo skontaktować się z naszą Kancelarią oraz uzyskać informacje o zakresie i formach świadczonych usług poprzez: