Usługi consultingu prawnego i biznesowego obejmują swoim zakresem projektowanie pism, dokumentów wewnętrznych umów oraz porozumień.
W ramach prezentowanej usługi oferujemy również kontrolę pod kątem zgodności z obowiązującym prawem oraz analizę celowościową przedstawionych przez zlecającego wzorów pism i dokumentów.
Wzory pism, umów, porozumień czy ugód tworzone przez Kancelarię Doradców Biznesowych i Prawnych KDBiP sp. z o.o. mają charakter indywidualny, dedykowany do zastosowania w stanie faktycznym przedstawionym przez zlecającego.
Tworzone przez KDBiP wzory dokumentów uwzględniają specyficzne okoliczności nawiązania danego stosunku prawnego, intencje stron oraz odpowiednie mechanizmy zabezpieczające. Dedykowane wzory dokumentów poprzez uwzględnienie wszelkich istotnych czynników oraz okoliczności w sposób diametralny zwiększają bezpieczeństwo nawiązywania stosunków prawnych lub podejmowania odpowiednich działań.
Usługi oferowane przez Kancelarię Doradców Biznesowych i Prawnych KDBiP sp. z o.o. gwarantują pozyskanie profesjonalnej i merytorycznej pomocy w problemach prawnych i biznesowych dnia codziennego.
Koszty realizacji usługi redakcji wzorów pism i umów ustalane są indywidualnie.
Koszty sporządzania korespondencji rozpoczynają się od 100,00 zł brutto, natomiast dla wzorów umów i porozumień koszt sporządzenia rozpoczyna się od 250,00 zł brutto i zależy od nakładu czasu, pracy i stopnia skomplikowania dokumentu.
Szczegółowa wycena usługi podawana jest zawsze po zapoznaniu się szczegółami sprawy, a przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
Cena podawana przez naszą Kancelarię w wycenie usługi jest zawsze ceną ostateczną - otrzymujecie Państwo gwarancję, że cena usługi nie ulegnie zmianie.
Usługi projektowania wzorów pism i umów realizowane są po uprzednim uzgodnieniu treści projektowanego dokumentu oraz otrzymaniu przez naszą Kancelarię stosownych wytycznych.
Uzgodnienia mogą być realizowane w drodze konsultacji stacjonarnej lub realizacji usług projektowania wzorów umów i dokumentów on-line.
Rezerwacji dogodnego terminu spotkania osobistego mogą Państwo dokonać poprzez:
Pracownik sekretariatu podczas rezerwacji terminu może poprosić o imię, nazwisko oraz numer kontaktowy osoby dokonującej rezerwacji konsultacji.
Tych z Państwa, którzy z różnych względów nie mogą przybyć do naszej Kancelarii, zapraszamy do skorzystania z usług projektowania wzorów umów i dokumentów świadczonych on-line.